Program bonusowy

Biuro Obsługi Klienta


KOMPETENCJE

 

Świadczenie usług informatycznych dla instytucji publicznych zobowiązuje przede wszystkim do odpowiedzialności i posiadania odpowiednich kompetencji przez osoby tworzące zespół wyspecjalizowanej organizacji. Nasi konsultanci posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dzięki któremu gwarantują fachowe i profesjonalne doradztwo. Staramy się, aby nasi Klienci mogli korzystać z naszej wiedzy i doświadczenia w najszerszym zakresie.


WARTOŚCI

 

Wiedza, pasja, zaangażowanie i kreatywność to wspólne wartości naszego Zespołu. Wzajemny szacunek i umiejętność komunikacji pozwalają nam realizować projekty o różnym stopniu skomplikowania. Bardzo ważna jest dla nas kultura organizacji, którą tworzymy. Dlatego, dokładamy wszelkich starań, aby nasza współpraca przekładała się na wysoki poziom obsługi wszystkich naszych Klientów.


KOMUNIKACJA

 

Sprawne komunikowanie się z Klientami należy do strategicznych zadań naszej firmy. Gwarantujemy pomoc nawet w najbardziej nietypowych i skomplikowanych sytuacjach. Sprawną komunikację realizujemy w oparciu o  konkretne i sprawdzone rozwiązania:



Indywidualny Opiekun


Świadczenie usług z zakresu technologii internetowych wymaga również zapewnienia stałego i pewnego wsparcia w postaci kompetentnego zespołu firmy, w szczególności przypisania poszczególnym grupom Klientów indywidualnego opiekuna. Twój indywidualny opiekun to w pełni zaangażowany, kompetentny specjalista, który pozostaje do Twojej dyspozycji.



System pomocy


Bez używania telefonu i wysyłania wiadomości e-mail możesz kontaktować się z indywidualnym opiekunem poprzez Panel Administracyjny. System pomocy to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające zadawanie pytań oraz otrzymywanie odpowiedzi w jednym miejscu. Wystarczy tylko komputer z dostępem do sieci Internet.

 

 

Instrukcje obsługi


Z usługami świadczonymi przez naszą firmę można w prosty sposób zapoznać się poprzez instrukcje obsługi przygotowane na poszczególne usługi. Instrukcje dostępne są w Panelu Administracyjnym w formacie .pdf.



? Pomoc


Panel administracyjny wyposażony został również w podpowiedzi ukryte pod ikoną „?". Podpowiedzi to treści zaczerpnięte z instrukcji obsługi. Ideą podpowiedzi jest dostarczenie szybkiej pomocy podczas korzystania z danej usługi bez wertowania kilkunastu stron instrukcji obsługi.



Nasze poradniki


Korzystanie z usług naszej firmy wymaga niekiedy konfiguracji dodatkowego oprogramowania zainstalowanego na Twoim komputerze np. programu pocztowego do odbierania wiadomości e-mail. Przy pomocy poradnika możesz dowiedzieć się jakie czynności należy wykonać, aby w prawidłowy sposób korzystać z naszych usług poprzez Twój ulubiony program pocztowy.


 

Najczęściej zadawane pytania


W celu ułatwienia zapoznania się z naszymi usługami przygotowaliśmy również szereg gotowych pytań i odpowiedzi, które stanowią doskonałe dopełnienie świadczonej przez nas pomocy.


 

Szkolenia


Z uwagi na różny poziom zaawansowania technologicznego świadczonych przez naszą firmę usług organizujemy szkolenia dla osób korzystających z naszego oprogramowania. Organizujemy szkolenia indywidualne oraz grupowe w siedzibie naszej firmy lub w siedzibie Klienta.


 

Prezentacje


Dojeżdżamy do Klienta! Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Chiałbyś zamówić prezentację usług w Twojej siedzibie? Skontaktuj się z nami i powiedz nam o swoich planach. Przyjedziemy do Ciebie i wskażemy najlepsze rozwiązania.

 


Dlaczego warto wybrać
stronakultury.pl?

Innowacyjne rozwiązania

Otrzymujesz usługi, których potrzebujesz i oczekujesz. Nasza oferta jest połączeniem atrakcyjnej grafiki i nowoczesnego oprogramowania.

Gwarantowane bezpieczeństwo

Gwarantujemy wysoki poziom stosowanych zabezpieczeń. Usługi chronione są przed atakami wirusów i przed spamem. Usługi świadczone są w jednej z najlepszych serwerowni w Europie. Wykonywana jest codzienna zapasowa kopia danych.

Rozsądne ceny

Brak ukrytych kosztów i jasne zasady współpracy stawiamy na pierwszym planie. Zamawiając usługi w stronakultury.pl wiesz za co płacisz!

Pewne wsparcie

Zapewniamy wsparcie techniczne i merytoryczne świadczone przez Biuro Obsługi Klienta czynne Pn. - Pt. 8.00 - 16.00.